BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Actividade antitouradas continua em Ponte Vedra. Censura municipal fai o própio

imagem

Julho de 2008

O ano passado nascia na cidade do Léres a Plataforma Antitaurina de Ponte Vedra com afinalidade de mobilizar e conscienciar da urgente necessidade de erradicar astouradas da cidade e também da Galiza, é dizer, criar um grande movimentoantitouradas que ponha fim a este espectáculo profundamente ligado ao fascismo,claramente espanholizante e alheio a nossa cultura, paradigma da chulariamachista e cámara de tortura e morte de touros e muitas das vezes também cavalos.

Este ano a Plataforma está tendo umha intesa actividade que culminará com a mobilizaçom do sábado dia 9 de agosto às 19h00 na Praza da Peregrina.

As actividades começarom com recolhida de assinaturas na que se revindica: o cessar de ajudas por parte das intituiçons, obrigar a Cámara Municipal (BNG-PSOE) a declarar a Ponte Vedra "Cidade Antitouradas" e "Amiga dos animais" , suprimir as touradas como reclamo turístico, erradicar o uso de espaços públicos para a promoçom deste tipo de actividades ademais de instar a Junta a aprovar umha "Lei de Protecçom animal" que proiba os espectáculos onde se torture animais. Seguiu-se com coladas massivas do manifesto e reparto de trípticos que desmontam algúns dos típicos-tópicos que defendem os sectores taurinos.

Na noite do 18 de Julho forom boicotados dúzias de paneis publicitários com pintura preta e com as palavras de ordem "Stop touradas". @s jovens que levarom a cabo o acto rematarom a noite com identificaçons e registo do carro dum dos jovens por parte da policia municipal, para finalmente serem denunciad@s de pintar os cartazes propriedade da empresa "Plazas y Toros S.L." colocados na via pública. Cumpre lembrar-se dos responsáveis políticos da polícia local, gestionada polo concelho e com Guilherme Vasques ao frente (BNG). O governo local e em especial o Bloco tenhem-nos acostumad@s a multidom de proclamas institucionais ecologistas, mas quando som os próprios sectores sociais de base os que reclamam com factos a desapariçom das touradas, a realidade é que a politica é a mesma que a do PSOE e PP: Multas, identificaçons e intimidaçom policial.

Ademais nesta semana e na que vem celebraram-se as I Jornadas Antitouradas Galegas:

Sábado 2 de Agosto
22h00 Apresentaçom dos vídeos
"Verdades que doem" e
"Ponte Vedra Antitaurina 08"
23h00 Foliada antitouradas com o grupo de folque LINCORNE

Sexta-Feira 8 de Agosto
20h00 Mesa redonda com
Diego Viéitez, ecologista de Verdegaia,
e com Helena Escoda, historiadora e activista antitaurina catalá.

De BRIGA mais um ano expressamos o nosso apoio e compromisso com a Plataforma Ponte Vedra Antitaurina.

Agitaçom antitaurina

Agitaçom antitaurina

Mesa para a recolhida de assinaturas

Mesa para a recolhida de assinaturas