BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Processam aos dous jovens detidos em concentraçom solidária com Palestina

imagem

Setembro de 2008

Segundo informa AGIR na sua página web, a fiscalia vem de comunicar as penas solicitadas aos dous jovens detidos num acto de repulsa pola presença dum conhecido sionista na capital da Galiza.

Os factos acontecerom o 21 de Novembro de 2006, no marco dumha concentraçom convocada em protesto por umha palestra que Scholomo Bem-Ami, membro de diversos governos sionistas e protagonista da repressom contra o povo palestiniano, na sede da Fundaçom de Caixa Galiza em Compostela. Os dous jovens, um deles militante de AGIR, forom retidos minutos antes de começar à concentraçom e posteriormente conduzidos à esquadra policial, onde forom ameaçados e golpeados pola polícia com total impunidade.

A presença intimidatória da polícia espanhola de choque nom impediu a celebraçom dumha nutrida mobilizaçom solidária com o povo palestiniano e a contestaçom à presença do sionista Bem-Ami, tanto às portas da Fundaçom como no próprio recinto, no que várias jovens interromperom a sua palestra.

Como costuma e apesar das denúncias realizadas, as agressons nom tiverom nengumha para os polícias, mas os jovens terám que enfrentar-se a petiçons de penas de 9 meses prisom e as multas correspondentes.

De BRIGA, manifestamos de novo a nossa solidariedade com os douas jovesn processados e denunciamos mais umha vez a agressom que sofrerom os dous jovens por parte da polícia espanhola, prova evidente do claro continuísmo em matéria repressiva aplicada polo governo do PSOE.

Novas relacionadas,

- Bem-Ami, na Galiza nom eres bem-vindo ..+
- Protesto contra a presença em Compostela do ex-ministro sionista ..+
- Dous jovens detidos e graves agressons e ameaças contra um deles ..+
- Em liberdade os dous detidos ontem em Compostela ..+
- Testemunho dos jovens detidos e agredidos pola policia espanhola em Compostela ..+