BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Novas actividades de Siareir@s Galeg@s

imagem

Outubro de 2008

O colectivo em defesa dos direitos nacionais da Galiza no terreno desportivo, Siareir@s Galeg@s, vem de anunciar a celebraçom dum concerto em defesa das nossas selecçons. A Assembleia de Siareir@s Galeg@s em Compostela, junto com o Centro Social da Gentalha do Pichel, organizam o próximoSábado 18 no próprio local do CS um concerto no que participará a banda de Pontedeume Arenga e o ferrolano DJ A Morrinha Sound Anti-Sistema.

O concerto, que dará começo às 21h30, dara-lhe continuidade ao seguimento e actividades ralizadas arredor da participaçom daselecçom galega no Campionato Mundial de Futsal feminino celebrado em Reus. O pontoal seguimento do colectivo à histórica participaçom galega no Mundial, no que finalmente Galiza foi sub-campiona, culminou com o recibimento de Siareir@s Galeg@s às jogadoras e corpo técnico da equipa nacional à sua chegada ao aeroporto deAlvedro.

De seguro, que Siareir@s Galeg@s continuará presente na rua com motivo dos jogos das selecçons galegas de futebol no mês de Dezembro.