BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Primeira Linha celebrou os 50 números do Abrente

imagem

Dezembro de 2008

Primeira Linha celebrou o passado Sábado 20 de Dezembro em Compostela umha acto político-festa para comemorar os 50 números que o jornal Abrente alcançava neste trimestre.

O acto decorreu sob a legenda “50 números de Abrente. Galiza em tinta Vermelha. 1996-2008” e consistiu numha ceia num local do bairro compostela do Castinheirinho. Ademais da ceia, a celebraçom consistiu numha actuaçom musical e umha repichoca, que encerrou o acto após as intervençons do Igor Lugris, fundador de Primeira Linha e membro do primeiro Conselho de Redacçom do jornal, Domingos Antom Garcia, colaborador habitual do Abrente, e Berta Lopes, que exerceu de apresentadora do acto.

Forom numeros@s @s amig@s que quigerom compartilhar com Primeira Linha a homenagem ao Abrente. Junto com activistas e militantes dumha boa parte do tecido social da Galiza e delagaçons internacionais, BRIGA estivo presente nos actos organizados como reconhecimento o contributo deste jornal e de Primeira Linha à luita pola libertaçom da Galiza e da sua classe trabalhadora.