BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

“Tempo de crise. Tempo de luita”, III Congresso Nacional de BRIGA

imagem

Especial III Congressso Nacional. Tempo de crise, tempo de luita

Janeiro de 2009

“Tempo de Crise, tempo de luita. Juventude galega organizando a alternativa socialista” será a legenda do III Congresso Nacional de BRIGA, que se celebrará o próximo Sábado 17 de Janeiro. Após as duas primeiras citas congressuais que se celebrarom em Ferrol, o Congresso Nacional Constituinte, e na Corunha, o II Congresso Nacional, desta volta será Compostela a cidade que acolha o Plenário desta nova cita.

@s militantes e colaboradoras/es de BRIGA numha dupla sessom de manhám e tarde, debaterám umha completa Teses Política dividida em duas partes. A primeira, consiste num extenso análise da natureza, gestaçom e conseqüências da crise do capitalismo, com especial atençom as conseqüências para a juventude trabalhadora. A segunda parte da Tese Política proposta para o debate, “Internacionalista, aqui e agora”, ocupa-se de dotar de marco teórico à umha fasquia basilar do nosso projecto, a solidariedade internacionalista.

Nesta jornada, também se realizará um balanço dos dous anos decorridos pola organizaçom nos dous anos que transcorrerom desde o último Congresso, determinará-se os reptos políticos e organizativos para o próximo periodo e elegerám-se às e aos companheir@s que conformarám a nova Mesa Nacional.

O III Congresso Nacional servirá para fazer um alto no caminho, necessário para reflexionar e retomar, com mais folgos se cabe, o desenvolvimento do nosso projecto revolucionário.