BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

III Congresso Nacional de BRIGA atinge grance sucesso em Compostela

imagem

Especial III Congressso Nacional. Tempo de crise, tempo de luita

Janeiro de 2009

O passado sábado 17 @s jovens organizad@s em BRIGA acudirom à cita congressual que sob a legenda Tempo de crise, tempo de luita decorreu na capital da Galiza.

O salto qualitativo dado por BRIGA no último ano encenou-se no centro social do Castinheirinho, onde ao longo dumha completa jornada de debate, análise e valorizaçons, a organizaçom fechava umha etapa e dispunha as linhas de acçom principais da nova jeira que encaramos.

Após as acreditaçons iniciais, tivo lugar a intervençom da Responsável do Grupo de Base de Compostela, a qual deu as bem-vindas e expujo algumhas das luitas mais insignes levadas à cabo pola juventude compostelana.

A seguir acometeu-se o debate e aprovaçom do Horário e o Regulamento, e umha vez constituída a Mesa, procedeu-se a ler e debater o informe de gestom. A necessária autocrítica polos erros cometidos ligou-se com a valorizaçom dos acertos, máxima prova dos quais foi o amplo incremento de jovens participantes no projecto de BRIGA desde a celebraçom do II Congresso Nacional até hoje.

Após a aprovaçom do Informe, tivo lugar o recesso para o jantar organizado polo Grupo de Base anfitriom. Umha vez dada boa conta da comida, iniciava-se o debate da Tese Política. Os textos apresentados desta volta dispuxêrom-se à roda de dous temas. No primeiro indagam na origem da actual crise sistêmica capitalista, assinalando as origens estruturais (umha soma de crises parciais como a militar, alimentar, financieira, etc.), os seus principais artífices e beneficiários (a burguesia especulativa do centro capitalista) e as conseqüências que esta vai ter na classe obreira, em especial a galega, ante o processo de brutal recurto social e despedimento em massa que o capitalismo precisa acometer para salvar-se de si próprio. O segundo dos pontos desenvolvidos pola Tese Política centram-se no Internacionalismo Proletário, a necessidade da solidariedade activa entre os diversos povos oprimidos do mundo e os movimentos de emancipaçom mundiais; assim como na análise da utilizaçom nominal por parte das esquerdas reformistas espanholas dum falso internacionalismo que serve como justificaçom para o seu espanholismo terminal, e a negaçom nacional da Galiza.

As emendas debatidas girárom à roda destes temas, analisando o crack imobiliário estado-unidense das hipotecas-lixo em 2007, a actuaçom dos governos estatal e autonómico ante a crise, o pacote de medidas de urgência propostas por BRIGA, ou a contribuiçom internacionalista d@s galeg@s em diversas luitas como a cubana, argentina, uruguaia, brasileira, venezuelana ou mexicana.

A próxima parada no horário era a eleiçom da nova Mesa Nacional, que foi aceite por unanimidade, e conformará o grupo de companheir@s que exercerám a direcçom da organizaçom nos próximos dous anos.

A reuniom da Comissom da Mulher, formada por todas as companheir@s assistentes, reflexionou sobre o trabalho feminista da organizaçom, elegindo à nova Responsável Nacional da Mulher e marcando os objectivos para o próximo biénio, renovando o compromisso com o feminismo juvenil, nacional e de classe.

Iniciava-se à continuaçom o debate das resoluçons apresentadas até o momento, que finalmente se concretárom em saudaçons ao levantamento juvenil na Grécia, a expressom do nosso apoio à América Insurgente, a solidariedade com a luita palestiniana, a denúncia do terrorismo machista, e a parabenizaçom polos 50 anos da Revoluçom cubana. Todas elas fôrom finalmente aprovadas.

Dava-se fim à intensa jornada com o acto de encerramento, no que após a proclamaçom pública da nova Mesa Nacional, as diferentes organizaçons e colectivos. No que se refire às organizaçons nacionais contamos com a presença de AGIR, Siareir@s Galeg@s, AMI, Isca!, NÓS-UP, Primeira Linha, Centro Social Henriqueta Outeiro e AGAL, e com a saudaçom da AGARB, o Capítulo Galiza da CCB e a Associaçom de Amizade Galego-Cubana Francisco Vilhamil.

Também outras organizaçons quigerom saudar a celebraçom do nosso III Congresso Nacional apesar da distáncia. Assim, recebemos comunicaçons das organizaçons juvenís Azarug, CAJEI, Maulets, Yesca, Segi e da Presidência Colectiva da Coordenadora Continental Bolivariana. Já para finalizar, um membro da Mesa Nacional eleita fechava o III Congresso Nacional pronunciando o discurso oficial de feche.

BRIGA quer agradecer àss/aos convidad@s, amig@s, companheir@s e organizaçons que participárom na nossa terceira cita congressual a sua assistência, ao igual que ao resto de colectivos e pessoas que por diversas razons nom pudêrom acudir, mas que desde a distáncia demonstrárom a sua alegria genuína polos modestos êxitos do nosso projecto.

Momento do debate das Teses

Momento do debate das Teses

Discurso de bem-vindas

Discurso de bem-vindas

Leitura do Informe de Gestom

Leitura do Informe de Gestom

Proclamaçom da nova Mesa Nacional

Proclamaçom da nova Mesa Nacional

Saudaçom de AGIR

Saudaçom de AGIR

Saudaçom de Primeira Linha

Saudaçom de Primeira Linha

Saudaçom de NÓS-Unidade Popular

Saudaçom de NÓS-Unidade Popular

Intervençom de Siareir@s Galeg@s

Intervençom de Siareir@s Galeg@s