BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

O 8 de Fevereiro tod@s a Compostela em defesa do galego

imagem

Fevereiro de 2009

O desafio lançado por Galicia Bilingüe e os que com ela querem reduzir mais ainda a presença da nossa língua, provocou umha ampla resposta por parte das forças políticas e sociais realmente comprometidas com o galego. Diversas iniciativas se forom artelhando nas semanas prévias para contestar a manifestaçom que a extrema-direita renovada pretende realizar em Compostela contra o galego.

De BRIGA, conscientes de que se nom se combate o fascismo avança, participaremos activamente nas iniciativas que se preparam para o Domingo e já nos dias prévios, os distintos Grupos de Base tenhem desenvolvido umha intensa campanha de agitaçom para contestar a mobilizaçom anti-galega.

Insistimos em que este ataque da direita fascista e neofascista aos nossos direitos legítimos como povo merece de contestaçom. É hora de parar dumha vez por todas esta campanha inédita contr o galego. A juventude nom pode ficar à margem desta tentativa da reacçom de tomar o NOSSO espaço, as NOSSAS ruas, para esigir a seu direito a destruír-nos. É umha provocaçom que aceitamos sem reservas.

O 8 de Fevereiro tod@s a Compostela!
Se nom se combate, o fascismo avança!
Na Galiza em galego!