BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Escola de Formaçom´09: Luitando fazemos possível a utopia

imagem

Março de 2009

Mais um ano organizamos a Escola de Formaçom, a juntaça mais nova da esquerda independentista galega, para compartilhar três dias de encontro que ficarám na memória colectiva do independentismo galego como mais um chanço avante na enorme escaleira que nos conduz a um futuro gerido, como dizia a legenda da Escola de Formaçom '08, polas e polos que luitam.

Um futuro em que jornadas como as destes dias terám um papel fulcral para sabermos como enfrentar as necessidades de organizaçom para combater os poderosos do presente, e construir Poder Popular desde as idades mais temperás.

O divertimento, o entretenimento e a fraternidade som o substrato essencial da formaçom. Umha formaçom que nom é tediosa nem alienante. Umha militáncia afeita à luita, ao combate e à necessidade de intervir socialmente em diferentes planos e terrenos sabe da importáncia de tecer laços honestos de amizade e sentimentos de camaradagem que abonam o futuro imediato do nosso projecto.

Porque a luita nos une num caminho que percorremos junt@s, um caminho que só se pode percorrer de maos dadas e fortemente unid@s para luitar contra inimigos muito mais fortes. A humanidade, a essência do novo homem e a nova mulher da que falava o Che, a irmandade que nom se pode entender num sistema de exploraçom entre iguais, é o cimento da uniom que nos fai fortes. Eis o sentido da Escola de Formaçom.
AGIR e BRIGA somos herdeiras dessa utopia possível, dessa utopia necessária sem a qual o mundo nom tem saída. Dessa utopia que se representa na certeza em que a mocidade galega estará com a juventude de todo o mundo caminhando por transcender um presente de pesadelos de fumo, sangue e morte.
Demasiada merda para quem sonhamos com mudar a realidade e alcançar o socialismo, um mundo novo onde os sonhos só poderám ser, de novo, sonhos, e nom maquilhagens ao presente.

Programa EF´09

Esta Escola de Formaçom '09 AGIR e BRIGA introduzimos a formaçom básica a cargo de militantes de ambos colectivos. Após seis ediçons da Escola, sabemos por experiência que o importante é trabalhar aspectos básicos do que supom organizar-se para luitar e como fazê-lo. Som pessoas com a experiência de muitos anos trabalhando entre a mocidade rebelde da Galiza quem ministrarám as palestras, que se dotam de carácer aberto para que a intervençom de todas e todos @s presentes facilite a compreensom e o debate.

Sexta-feira, 3 de Abril
19h00 Chegada e instalaçom
20h00 Bem-vindas a cargo do Responsável do Grupo de Base de BRIGA
21h00 Churrascada e repichoca!!
Se o permite o clima, comeremos no exterior para começar o fim de semana falando ao ár livre.

Sábado, 4 de Abril
9h00 Almorço
10h30 Roteiro
14h00 Jantar
16h00 Seminários
· Modelos organizativos e conceitos básicos da actividade política e social
Este quiças seja o ponto mais teórico da EF '09, expondo os diferentes modelos organizativos e os conceitos básicos sobre a forma em que se artelha a participaçom assemblear, nos seus diferentes órgaos e formas, na juventude independentista do sêculo XXI.
· Intervençom revolucionária na Galiza do século XXI
Falaremos desta volta sobre elementos imprescindíveis da intervençom social das nossas organizaçons: quais suportes e ferramentas empregar no dia a dia para mantermos o contacto com o nosso contorno.
· Medidas básicas de segurança
Palestra sobre como manter a segurança mínima indispensável para desenvolver um trabalho sem interferências. E do rol que joga a rede neste terreno.
· Consfussons e erros mais habituais no uso do reintegracionismo
Palestra sobre os conceitos elementares do reintegracionismo lingüístico.
21h00 Ceia
23h00 Festa

Domingo, 5 de Abril
9h30 Almorço
10h30 Jogos populares
13h30 Talheres
14h30 Jantar
16h00 Assembleia de valoraçom da Escola de Formaçom´09
17h00 Despedida a carrego dum/ha companheir@ de AGIR