BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Nova campanha de AGIR: na Galiza só em galego!

imagem

Maio de 2009

Caderno camapanha (pdf)
A organizaçom estudantil da esquerda independentista, AGIR, vém de anunciar a posta em andamento dumha campanha nacional à qual desejamos grandes frutos. Após a recuperaçom do governo autonómico polo Partido Popular, a face mais obscura do capitalismo reactiva-se amparada por um discurso galegofobo que lhe brindou mui bons resultados numhas eleiçons de rotundo fracasso da progressia autóctone do BNG.

Como noutros terrenos da vida que nos afectam, que nos incumbem e que nos importam, @s jovens de BRIGA esperamos que a defesa do idioma nas escolas do País seja umha alavanca para a auto-organizaçom da mocidade em parámetros monolíngües e reintegracionistas.

A luita das nossas companheiras e companheiros de AGIR demonstra umha aposta firme e conseqüente com a linha orgánica que leva defendendo desde a sua fundaçom em 2000, incindindo num dos aspectos mais determinantes da definiçom de Galiza como umha naçom com um projecto próprio de emancipaçom social. Como nom, na nossa língua, a única que criou este Povo, o galego.