BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

A Polícia Militar retém a um militante de BRIGA na Corunha

imagem

Campanha 29-M, que se vaiam!

Maio de 2005

A quarta-feira 11 de Maio um militante de BRIGA foi perseguido e retido no casco velho da Corunha a maos da Polícia Militar. Aconteceu na Praça da Farinha frente a umha dependência militar a onde o nosso militante foi levado à força e estivo retido mais dumha hora no quartel no que foi objecto de ameaças por parte dos milicos.

A motivaçom dos militares para esta acçom -fora das suas competências- é presuntamente o facto de ter aparecido nesta zona propaganda agitativa contra as forças de ocupaçom.

O jovem foi entregue posteriormente à Polícia Municipal que apesar de nom atopar-lhe nengum tipo de material no registro, tramitou umha denúncia sob a acusaçom de "lixar" a cidade advertindo de um possível julgamento e umha possível multa económica que pode ser mais ou menos grande em funçom da propaganda que aparecesse após rastrearem a zona.

Evidencia-se a tensom que o exército e os distintos aparelhos repressores do Estado pretendem criar com medidas como estas para dissuadir os sectores mais conscientes e combativos que dizemos rechaçar a presença do exército espanhol ante a cita do 29 de Maio, incluso saltando-se a sua própria legalidade com o fim de calar as vozes que nom fai mais que exercer liberdade de expressom.

LIBERDADE DE EXPRESSOM!!
29-M, QUE SE VAIAM!!

Ver também a campanha: 29-M, que se vaiam!