BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Marcha contra ENCE: a juventude contra a crise e o terrorismo ambiental

imagem

Junho de 2009

A incontestável realidade da crise do capitalismo dá-lhe umha nova dimensom a um problema que Ponte Vedra leva sofrendo desde há décadas, e abre um horizonte novo para esta luita sobre o que queremos reflexionar.

1. Este complexo industrial tem reduzido a biodiversidade e riqueza natural da ria de Ponte Vedra a um biocemitério industrial, destruindo miles de postos de trabalho e queimando o desenvolvimento local sostível a través da marisqueio, a pesca, o monte, etc.

2. A campanha de intoxicaçom de CCOO e o PP sobre a perda de trabalhos que supom o feche de ENCE é pura demagogia, pretende agitar o monstro do paro para atraer aos/às trabalhadores/as da factoria a fechar filas com a patronal.

3. Este ano é imprescindível assinalar com o dedo aos responsáveis políticos da permanência de ENCE: Primeiramente os velhos franquistas da década de sessenta, depois os neofranquistas do governo Fraga, e finalmente o bipartido, ilusom para muita gente desta comarca que via no BNG umha possibilidade real do fim de ENCE que se demonstrou falsa, hipotecando assim o futuro da nossa comarca e em especial o nosso, o da juventude.

4. Esta crise ecológica que sofremos em Ponte Vedra é só umha parte da crise mundial do capitalismo. Ser conscientes de que a destruiçom da nossa ria está relacionada com a actual crise é imprescindível para ganhar as duas batalhas.

5. Agora que o PP voltou a Sam Caetano, o reformismo que ontem estivo no poder, hoje tentará lavar-se as maos, voltar a movimentos sociais como este fingindo nom ter responsabilidade quanto a pervivência de ENCE. Muit@s jovens estamos fart@s de escuitar promessas que logo leva o vento, e para nós passou o tempo de aguardar. PP, PSOE, BNG, CCOO, Galiza Nova e tantas outras organizaçons vendidas nom tenhem respostas nem para a crise, nem para parar o terrorismo ambiental de ENCE. O presente é de luita, o futuro, nosso!

Nem translado, nem permanência!!
ENCE feche já!!