BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Miles de pessoas na Marcha contra as obras da BRILAT

imagem

Especial Nom mais julgamentos a antimilitaristas

Junho de 2009

Arredor de 2000 pessoas marcharom o Domingo polo monte de Salzedo em protesto contra a imposiçom das faixas de segurança e as obras ilegais levadas a cabo polo exército.

A Marcha, vigiada por antidistúrbios e incluso nalgumha parte do trajecto por militares, percorreu as inmediaçons da reproducçom da aldeia e do núcleo urbano afegá cujas obras se realizáram sob protecçom da polícia espanhola. Também olhamos os danos ocasionados aos petroglifos e às mámoas, os caminhos abertos no monte para possibilitar a entrada da maquinária necessária para as obras ou o valado de espinhos colocado polo exército já nos anos 80 e que atentou desde entom contra o desfrute do monte comunal por parte d@s vizinh@s.

Por outra banda salientamos o oportunismo do BNG, que pretende agora somar-se às mobilizaçons após ter demonstrado a sua falta de vontade política por involucrar-se e contribuir a atender a soluçom do conflito.

De BRIGA apoiamos a reivindicaçom d@s afectad@s assim como tod@s aquelas iniciativas que sirvam para denunciar a verdadeira natureza do Exército espanhol. Como antimilitaristas enquadramos esta luita vizinal num marco mais amplo, que é o da luita pola desmilitarizaçom da nossa geografia nacional e a aboliçom submissom a esta estrutura franquista totalmente antidemocrática e mercenária.

BRILAT fora da Galiza!

Cabeceira da Marcha

Cabeceira da Marcha

Desfeita das obras

Desfeita das obras