
Novo concerto em solidariedade com @s jovens antimilitaristas

Especial Nom mais julgamentos a antimilitaristas
Julho de 2009
Corunha, concretamente a Casa das Atochas, acolhe um novo concerto em solidariedade com @s três companheir@s julgad@s e condenad@s por participar em acçons antimilitaristas contra a BRILAT em Ponte Vedra.
No concerto participa a banda de Carral Unhazo e haverá umha entrada de 3 € que irá destinada a umha conta solidária com @s três antimilitaristas.
Os factos remontam-se ao mês de Junho de 2006 quando BRIGA organizou umha acçom contra um posto de reclutamento colocado pola BRILAT às portas dum instituto da cidade de Ponte Vedra. A pesar de que nom se produciram detençons, três companheir@s forom acusad@s de “maltarto às forças armadas”. Posteriormente, a campanha de denuncia contra o julgamento obtivo umha dura resposta repressiva por parte da Subdelegaçom do governo espanhol na Galiza.
A dura perseguiçom contra qualquer tentativa de denúncia do papel criminal do exército espanhol, saldou-se com multas por um total de mais de 20.000 €. Para fazer frente a esta importante quantidade, BRIGA está a desenvolver umha campanha solidária na que há que emarcar o concerto que terá lugar a sexta-feira na Corunha.