
Antimilitaristas seram julgad@s em Ponte Vedra

Especial Nom mais julgamentos a antimilitaristas
Setembro de 2009
A vindoura quinta-feira 10 de setembro terá lugar o julgamento contra @s três jovens antimilitaristas que em março do 2008 eram multad@s a pagar 12000 euros por despregarem no estádio de Passarom de Ponte Vedra umha faixa contra a presença da Brilat na cidade.
O acto, que tivo lugar para no marco da campanha solidária com @s antimilitaristas que iam ser julgad@s dias depois, acabou com dita sançom imposta graças à Comissom contra a Violência, a Intoleráncia e a Xenofobia nos Desportos argumentando que @s jovens alentavam ao público contra a polícia e resistência passiva.
Factos como este evidenciam a falta de liberdade de expressom no Estado Espanhol. Desta volta, o fetiche é um organismo inquisitório disfarçado de comissom pacifista cuja finalidade real é a persecuçom das formas de expressom dos movimentos sociais.
Há prevista umha concentraçom solidária para o mesmo dia às 9h30 às portas dos julgados de Ponte Vedra.
De Briga continuaremos erguendo a voz contra o papel do exército espanhol como lacaio eficaz do imperialismo e do machismo que aproveita agora a crise capitalista actual para reclutar a juventude que cada vez vê o seu trabalho mais precarizado. Ainda que insistam, tod@s sabemos que esta ONG que nos querem vender e a ONG que protagonizou o alçamento fascista, a ONG d@s miles de assassinad@s durante a ditadura, pretendendo reduzir as vozes mais lúcidas a cinzas.
Exército espanhol assassino!!
Fora as forças de ocupaçom!!
