BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Em liberdade os três militantes detidos

imagem

Campanha 29-M, que se vaiam!

Maio de 2005

Desde as dez da manhá várias pessoas se concentrárom ao pé dos julgados da Corunha para exigir a posta em liberdade dos três jovens independentistas que ontem tentavam acabar com o símbolo fascista mais importante dos que ficam na Galiza, a estátua de Millán Astray da cidade da Corunha.

A concentraçom iniciou-se com incidentes pois efectivos antidistúrbios da polícia espanhola pujo todo tipo de problemas ameaçando as pessoas lá reunidas e mesmo chegando a tentar impedir que a concentraçom se realizasse diante do prédio dos julgados onde vários dos concentrados fôrom agredidos pola polícia recebendo empurrons e pontapés. Finalmente conseguiu-se despregar a faixa perto da porta principal. Ao redor das 12.00 os três militantes de BRIGA eram postos em liberdade entre aplausos e berros de ánimo. Lá informárom @s presentes de que estám acusados de um delito por terem danado a estátua. Além um dos jovens terá de se apresentar cada 15 dias nos julgados até que remate o processo.

Após a concentraçom realizou-se-lhes umha entrevista que em breve penduraremos na nossa página web e na qual explicarám em primeira pessoa todo o acontecido até a sua libertaçom.

Ver também a campanha: 29-M, que se vaiam!