
Continua agitaçom em Vigo contra a ordenança do botelhom

Especial Ser jovem nom é delito
Outubro de 2009
O Grupo de Base de BRIGA em Vigo segue denunciando na rua a tentativa da Cámara Municipal de "limpar" à juventude dos seus lugares de reuniom durante a noite no casco velho da cidade.
A seguir reproduzimos o texto da nova folha agitativa presente nas ruas viguesas:
A ordenança contra o botelhom que está a levar a cabo o Concelho de Vigo apostando pola sua probiçom na praça do Bervés e na zona de vinhos, responde à única estrategia que consideram correcta: a criminalizaçom e repressom da juventude. Acrescentado assim, a intimidaçom policial que está a sofrer a juventude na zona de Churruca, o qual evidência os jeitos antidemocráticos que imperam na pseudo-democracia espanhola.
Mas @s jovens de Vigo nom imos permitir que joguem connosco. Frente os que hipócritamente se excusam na questom da saúde pública para recortar direitos, temos que demonstrar que temos alternativas reais.
O direito a reunir-nos é umha liberdade esêncial, a que a juventude nom vai renunciar por muita expansom da cidade policial que intentem impor-nos para acabar com o que é nosso: o ócio, as ruas, a rebeliom e o direito a decidir sobre nós.
A repressom o nom é a soluçom. As e os jovens sabemos que só mais educaçom sobre drogodependências e o fomento dum ócio sano nom consumista é a chave. Polo tanto resulta evidente que todas estas ordenanças que crescem como fungos nas principais cidades e vilas galegas servem só para legalizar a supervisom permanente da livre circulaçom de pessoas, de justificar identificaçons arbitrárias e amparar o controlo policial indiscriminado assim, como de assegurar que seja o concelho quem em funçom dos seus interesses particulares permita a realizaçom de festas e concertos ao ar livre.
LANÇA-LHE UMHA BOTELHA À OPRESSOM!!!
REBÉLA-TE!!