BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Cámara municipal proibe magusto popular em Compostela

imagem

Novembro de 2009

O Concelho de Compostela (PSOE-BNG) obrigou a cancelar o Magusto previsto por BRIGA e AGIR na Praça 8 de Março para a noite de hoje, quinta-feira dia 12. Segundo os serviços administrativos do Concelho da capital, a petiçom teria-se realizado com falha na forma mas, curiosamente, responde ao mesmo modelo empregado sempre pola organizaçom juvenil BRIGA para realizar com sucesso em anos anteriores umha celebraçom similar.

O departamento de Casco Histórico denegou pola primeira vez em anos a formalidade do permiso para ocupaçom de via pública, no que constitui um perigoso precedente ao qual saberemos dar resposta desde as entidades estudantil e juvenil da esquerda independentista. Porque se algo sabemos, é nom ficar calad@s .

AGIR e BRIGA assinamos este comunicado para denunciar a violaçom dos presuntos direitos constitucionais de associaçom e expressom pública da nossa actividade, embora nom tenhamos umha escusa que explique com mais detalhe os caprichos fascistoides do lamentável governo compostelám de PSOE e BNG.

Entre tod@s , seguiremos organizando mais magustos e mais actividades ocupando as ruas, porque som da mocidade estudantil e trabalhadora desta cidade. A mesma que as limpa, as paga, as padece em ocasions e construi convivência sobre elas.

A RUA É NOSSA!!