
BRIGA assina manifesto solidário com a juventude basca

Dezembro de 2009
Nos últimos dias a juventude independentista basca procurou acadar adessons ao manifesto emitido em solidariedade com @s 34 detidas e detidos o passado 23 de Novembro.
A juventude organizada em BRIGA acha imprescindível assinar este manisfesto em virtude da vontade internacionalista com os povos oprimidos polo estado espanhol em especial com o basco e a sua juventude que tanto está a sofrer pola sua libertaçom nacional.
A seguir disponibilizamos na íntegra o comunicado:
Jovem e independentista: Um crime?
Os movimentos que assinamos este manifesto, ante a detençom de 34 membros do movimento juvenil basco, reunimo-nos e declaramos:
Nom consideramos este ataque repressivo umha acçom contra umha organizaçom concreta. Entre @s arrestad@s atópam-se representantes do movimento feminista, activistas polo direito a vivenda, membros das diferentes gazte asanbladas e gaztetxes, activistas polític@s... @s detid@s representam um movimento juvenil que no seu dinamismo e diversidade organizam-se para ofertar ao povo umha alternativa baseada na transformaçom social e política.
Os directos civís e políticos d@s jovens basc@s voltárom a ser cruamente conculcados. Exigimos respeito para todos os projectos que reflexam a diversidade do nosso povo, incluído aqueles que apostamos por umha Euskal Herria independente e socialista.
Exigimos que parem estes continuos ataques contra a juventude basca assim como que se cumplam as garantias para poder desenrolar o nosso compromisso político sem perjuizo dos nossos direitos civís e políticos.
Os que assinamos abaixo chamamos a sua vez a umha rolda de imprensa e a umha manifestaçom com o objectivo de mostrar o nosso rejeitamento colectivo ante este novo ataque represivo, mostramos a nossa solidariedade aos e as detidas e exigimos a sua inmediata liberaçom.