BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA organizou concerto solidário em Compostela

imagem

Campanha Em Espanha o compromisso é delito

Dezembro de 2009

Na passada sexta-feira, 11 de Dezembro, o Grupo de Base de BRIGA em Compostela organizou um concerto enquadrado nos actos da recém iniciada campanha solidária com o companheiro Alexandre, jovem pontevedrês obrigado ao pago de 8000€ para evitar o seu ingresso em prisom. O dinheiro recaudado com os 3 € do bilhete destinou-se na íntegra ao pagamento de dita multa.

Por volta das 22h30, no compostelano Centro Social A Gentalha do Pichel, os Esquios davam começo a mais de hora e meia de festa e reivindicaçom onde tod@s @s jovens que assistirom bailárom ao som do punk-rock dos estradenses.

Na metade do concerto um companheiro subiu ao cenário para denunciar a repressom que a juventude galega organizada está a padecer em todo o País, graças a umha legislaçom ao serviço do projecto nacional espanhol e da sua burguesia. De Briga agredecemos a assistência e a solidariedade mostrada pola mesma; e que Espanha se inteire, se nos tocam a umha tocam-nos a todas, o nosso compromisso é firme e nom recuaremos ante as agressons da “justiça” espanhola.

Nas próximas semanas continuarám os actos desta campanha, assim como a recolhida de apoios solidários e económicos para evitar a entrada em prisom do companheiro Alexandre.

Número de conta solidária: 2080- 0143-31-0000057719

Ver também a campanha: Em Espanha o compromisso é delito