BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Curso de autodefesa para mulheres em Ponte Vedra

imagem

Especial Comissom Nacional da Mulher

Março de 2010

O Grupo de Base de BRIGA em Ponte Vedra organizará desde finais de Abril um curso de autodefesa para mulheres jovens com o intuito de reagir e respostar as contínuas agressons machistas.

O praço de inscripçom está já aberto e pode-se fazer através do endereço electrónico ponte-vedra@briga-galiza.org ou acedendo aqui e enviando-nos a tua petiçom especificando nomem e correio electrónico para poder ponher-nos em contacto contigo. Nas vindouras semanas informaremos da data escolhida para a reuniom inicial onde nos conheceremos, apresentaremos os objectivos da iniciativa e se fecharam aspeitos organizativos.

Especialmente, as jovens de BRIGA em Ponte Vedra persistem nada denúncia do silenciamento de várias agressons sexuais e ataques a mulheres na cidade, factos que nem polícia espanhola nem a Subdelegaçom do Governo dérom a conhecer desde o seu início, há mais de três meses, e que seguem sem estar resoltos. A realidade demonstra que só um processo de auto-organizaçom feminista forte pode parar a violência machista.

As moças galegas devemos afastar-nos dessa sensaçom de terror e indefensom que tanto propícia o patriarcado. Devemos explorar e trabalhar a ilimitada potencialidade da seguridade em nós mesmas como mulheres livres e sem medos. Rachando com esse “sentimento de inferioridade” que constantemente construem os terroristas machistas, os meios de comunicaçom, os sermons das igrejas, a família...

Contra a violência machista, luita feminista!

Participa!!

Ver também o especial: Comissom Nacional da Mulher