BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Artigo: “Como afecta o patriarcado às lésbicas?”

imagem

Especial Comissom Nacional da Mulher

Junho de 2010

Já está disponível na secçom de documentos do nosso web a intervençom da integrante de BOGA e activista da Rede Feminista Galega, Mai Cambeiro, durante as passadas Jornadas Feministas organizadas por BRIGA em Compostela.

Sob o título “Como afecta o patriarcado às lésbicas?” aborda grande quantidade de aspeitos, que vam desde o nulo tratamento das relaçons lésbicas na educaçom formal, a invisibilidade, as limitaçons e os riscos que suponhem os espaços públicos, a falta de umha cultura própria e de referentes realistas e positivos, a opressom do sexismo e do heterossexismo e os privilégios dos que goçam...

Recomendamos sem dúvida a sua leitura por fornecer o discurso feminista na Galiza, em especial numhas datas tam próximas ao Dia do Orgulho LGBT. Movimento no que segue a predominar um discurso androcéntrico mália as luitas, o trabalho e o esforço que as lésbicas realizam dentro dele. Umha discriminaçom que nom é mais que o fruto do lugar que ocupam as mulheres no sistema patriarco-burguês.

Ver também o especial: Comissom Nacional da Mulher