BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Agressom policial à manifestaçom de BRIGA atopa resposta da juventude revolucionária.

imagem

Julho de 2010

As 150 pessoas que se manifestavam por volta das 22hh do passado sábado polas ruas de Compostela estavam no ponto de mira de cada um dos polícias espanhóis enviados polo Delegado do Governo espanhol, o psoe-cialista Antom Louro, armados até os dentes para fazer seguimento da manifestaçom convocada por BRIGA, da qual o senhor Louro estava perfeitamente avissado.

A manifestaçom que percorreu durante uns quarenta minutos as ruas mais céntricas da zona nova compostelana, pretendia inserir-se no centro histórico da nossa capital nacional como é habitual nas manifestaçons da esquerrda independentista. Mas, por requerimento do Bourbom, o Apóstolo e demais políticos corruptos aloxados nos hostais mais luxuosos da zona velha, os cans raivosos armados de cacetes e peloteiras batêrom sem trégua no lombo da juventude mais conseqüente com a sua Pátria e a sua classe.

Fôrom dúzias as pessoas que resultárom feridas a conseqüência do desorbitado uso da força dos fardados. Várias pessoas precisárom de atençom médica na mesma noite. Cabeças abertas, roturas de braços e mútiples contusons é o informe médico que deixa o lamentável estado de saúde da pesudo-democracia espanhola.

Ante as ganhas de carne canhom para os polícias que, entre cacetaço e cacetaço, lançavam os seus gritos de batalha como "viva Espanha!" ou os contundentes "toma independência!", a juventude rebelde soubo responder com firmeça a violência policial evitando que as conseqüências fossem muito piores para a integridade da manifestaçom.

Os responsáveis pola desmesurada violência policial nom sabem que ainda que os golpes doam a força da moral revolucionária d@s jovens aumenta mais e mais até compreender sob a experiência prática que estamos ante umha verdadeira guerra de classes, agora disfarçada de democracia nos aspectos mais formais.

De BRIGA desejamos umha pronta recuperaçom das pessoas feridas e as encorajamos a continuar na luita contra o espanholismo, o capitalismo e o patriarcado.