BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Suspendida pena de prisom do companheiro Alexandre Rios. A juventude nom se rende!

imagem

Campanha Em Espanha o compromisso é delito

Setembro de 2010

BRIGA acaba de conhecer o auto judiciário polo qual se suspendeu a pena de prisom à que fora condenado o nosso companheiro Alexandre Rios Bergantinhos, tal e como na altura solicitara a advogacia da defesa logo de conhecer que a condena era em firme. Mália a resoluçom, o Estado pom como condiçom para a suspensom da pena um período de dous anos sem cometer “delitos”.

Em Dezembro de 2009 BRIGA iniciava umha campanha solidária sob o título “Em Espanha o compromisso é delito”, centrando os esforços em contrarrestar económicamente a imposiçom desta nova sentença nascida das acostumadas montagens judiciárias, com a finalidade de desmobilizar a juventude organizada a base de multas e intimidaçom policial.

Ao longo destes quase dez meses figemos um constante chamamento solidário ao conjunto da mocidade mais consciente, assim como a todas as pessoas de esquerda da Galiza. Combinamos isto com iniciativas económicas que possibilitassem fazer frente ao elevado custo económico imposto pola judicatura espanhola para evitar o ingresso em prisom do Alexandre polos delitos de participar em protestos contra a BRILAT e na mobilizaçom de 1º de Maio de 2005, exercendo o seu direito fundamental à liberdade de expressom.

É por isso, que temos também a alegria de comunicar que a solidariedade amossada ao longo destes meses deu os seus frutos.

BRIGA quer render graças a tod@s as pessoas que respondérom e se somárom solidariamente a esta campanha, fazendo possível recadar o dinheiro necessário para fazer frente ao pago exigido pola magistratura no processo no que o Alexandre fora condenado à pena de cárcere.

Nom queremos esquecer tampouco a desinteressada participaçom dos grupos galegos Arenga, Os Esquios, Rebeliom do Inframundo, Malcom X, Rojo 2 e Skandalo GZ assim como o catalam Eina, que figérom possível os concertos solidários celebrados em Compostela, Baixo Minho, Corunha e Ferrol.

BRIGA seguirá a reclamar no futuro a liberdade de expressom efectiva para @s jovens, tanto na rua como no resto dos ámbitos da nossa vida, e agradecemos todas as aportaçons, alento, ánimos e colaboraçons de todo tipo que figérom possível a vitória económica e a denúncia dos atropelos antidemocráticos cada vez mais freqüentes no nosso país.

O COMPROMISSO NOM É DELITO!!

Ver também a campanha: Em Espanha o compromisso é delito