BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Último capítulo da cruzada anti-galego. A censura espanholista continua.

imagem

Setembro de 2010

As provocaçons da lingüicida associaçom Galicia Bilingüe contra todas as pessoas, organizaçons e colectivos comprometidos com a defesa do idioma galego nom tem limites.

A última foi a solicitude de “medidas cautelares” contra os blogues das equipas de normalizaçom e dinamizaçom lingüística do IES Félix Muriel de Rianjo e do CPI Marcelino Rei de Cuntis, realizada o passado 14 de Setembro à Conselharia de Educaçom polo facto de terem publicado umha imagem relacionada com a actividade da nossa organizaçom e o link de um vídeo do grupo Skárnio, respectivamente.

Arguindo com o teatro de “evitar prejuízos irreparaveis”, os censores de Galicia Bilingüe tentam, segundo eles, rematar com os “numerosos exemplos da frenética actividade destas equipas de normalizaçom que evidenciam um uso politizado da maioria ou muitas das suas acçons referidas ao idioma”.

O obsessivo afám de suprimir qualquer mençom ao independentismo da realidade social e política galega, exceptuando quando nos convirtem em delinqüentes, é umha constante destes consagrados inimigos da liberdade de expressom. Montagens, incriminaçons, amparo judiciário e cumplicidade inalterável dos inquilinos de Sam Caetano, junto com muito fundamentalismo som as chaves para entender a fascista linha de actuaçom destes ultras, profissionais da persecuçom e da criminalizaçom política.

De BRIGA amossamos a nossa solidariedade com @s que trabalham consequentemente contra a reduçom da presença da nossa língua nos centros de ensino. Os ataques e a violência contra o galego por parte da direita espanholista mais fanática aglutinada nas fileiras de Galicia Bilíngüe merecem ser respostadas.

Na Galiza só em galego!!

Galicia Bilíngüe fora da Galiza!!