BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

O Grupo de Base de Vigo continua campanha propagandística sob temática feminista

imagem

Novembro de 2010

Durante este mês de Novembro, o Grupo de Base de BRIGA em Vigo continuou a desenvolver a sua campanha agitativa e propagandística cores da rebeliom juvenil dirigida, desta volta, às jovens trabalhadoras, à necessidade da articulaçom de um feminismo combativo e de classe e à denúncia do terrorismo machista que exerce o Patriarcado dentro do sistema capitalista.

É já conhecida a data de 25 de Novembro como um dia de luita contra o machismo e os seus assassinatos. Mas, fugindo de todo reformismo praticado polos partidos políticos do sistema e outros agentes sociais, em BRIGA agimos e agiremos com a consciencia de que só um feminismo ofênsivo e de combate directo a todas as manifestaçons de machismo, em especial ao que mata umha e outra vez a cada vez mais mulheres, é a única soluçom.

A última vitima por terrorismo machista na Galiza constata, mais umha vez, o fracasso das políticas de maquilhagem e reformistas que defende e aplica um governo que se fai denominar “socialista” e presume de promover “ a igualdade entre homens e mulheres”.

De BRIGA fazemos um apelo às jovens trabalhadoras rebeldes a organizar-se e luitar contra o Patriarcado sem limites, conscientes de que isso só será possível no marco de umha Galiza livre, Socialista e nom Patriarcal.

Avante as cores da rebelión juvenil!!