BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Na rua nona ediçom do vozeiro do Grupo de Base de BRIGA em Trasancos, COMBATE

imagem

Janeiro de 2011

Com o novo ano o Grupo de Base de BRIGA em Trasancos vem de tirar do prelo a ediçom número 9 do seu vozeiro comarcal, o COMBATE.

Desta volta, dos conteúdos do COMBATE torna protagonista o bom sucesso da greve geral do passado 29 de Setembro na comarca trasanquesa e os acontecimentos que seguírom nos que decidimos ser parte activa em reclamar mais umha greve geral, participando nas mobilizaçons convocadas pola CIG no passado 18 de Novembro. A editorial e a contra-capa dam boa conta das principais estatíticas que assinalam à juventude obreira como um sector social inerme à ofensiva da burguesia através do governo antiobreiro do PSOE, dados objectivos com os quais argumentar a necessidade dumha nova greve.

Nas páginas interiores recolhe-se parte da actividade agitativa e propagandística realizada polo Grupo de Base nos últimos três meses, destacando a comemoraçom do Dia da Galiza Combatente e as jornadas acçom de rua contra os principais monumentos que exaltam a Constituiçom espanhola na nossa comarca.

Também aproveitou-se este número para dar voz aos dous militantes da CIG detidos no 29S em Ferrol, Sérgio e Francisco, que nos contárom a sua experiência particular nesta jornada de luita.