BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

A última detida passará hoje a disposiçom judicial

imagem

Especial STOP repressom!!

Junho de 2005

Berta Lôpes Permui passará a disposiçom judicial cara às 17:00 desta tarde. Na actualidade continua detida nas dependências da Guardia Civil na Corunha. Entre as novas que nos chegárom, destacam vários factos:

Toda a propaganda que se atopava no carro da detida foi requisada e precintada, ao igual que o seu móvel pessoal. Isto continua na linha aberta ao confiscar o computador do Vreixo Formoso, nas detençons do dia 1 de Junho. A sua vez, consta-nos que a Guardia Civil fixo umha petiçom de registros domiciliários, ficando ainda sem especificar quem será o alvo desta nova acçom do aparelho repressivo espanhol, desta investigaçom omnipotente da que somos declarad@s culpáveis de partida, nem baixo que cárregos e acussaçons se permitirám semelhantes ataques à liberdade de expressom, à liberdade de militáncia e adscriçom política.

BRIGA é hoje o objectivo prioritário a destruir. Esta vaga repressiva está atingindo umha quotas que vam mais alá de todo o conhecido até o de agora polo novo MLNG, como as actuaçons da Guardia Civil (que seguem ordens do governo central) e as acussaçons de associaçom ilícita permitem deduzir.

A combatividade e a conseqüência fôrom as nossas bandeiras durante este tempo cativo no que levamos trabalhado,e se provocamos semelhante resposta da asa mais reaccionária das elites militares, da direita e da socialdemocracia espanholas, orgulharemo-nos de fazer valer o nosso direito à rebeliom.

Seguiremos informando.

Ver também o especial: STOP repressom!!