BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
especiais

Nom mais julgamentos a antimilitaristas

Nom mais julgamentos a antimilitaristas O próximo dia 4 de Fevereiro Anjo Torres, Antia Marinho e Alexandre Rios serám julgados por dous delitos de injúrias e maltrato às Forças Armadas.

Os factos imputados acaecêrom em Junho de 2006, quando a BRILAT organizava diante do centro de ensino Valhe Inclám um dispositivo de captaçom de jovens dentro da campanha publicitária polo seu 37º aniversário. A presença militar foi respostada por umha concentraçom de jovens portando umha faixa e coreando lemas antimilitaristas. Os efectivos da Polícia Militar lançárom-se a desgarrar a faixa e golpeárom às/aos assistentes, enquanto um stand de cartom do exército era rociado de pintura cor-de-rosa.

Entendemos que a petiçom de um ano de prisom para cada um/umha, mais 6.570 € de multa é umha mostra das anémicas liberdades das que se desfruta no ámbito da liberdade de expressom na Galiza, sendo duramente punido o posicionamento público contra um exército mercenário, imperialista e herdeiro do golpe de estado de 1936.

Por outra banda, consideramos que é de dupla moral manter as acusaçons contra estes jovens enquanto os assassinatos perpetrados historicamente polo exército seguem impunes, e a sua cumplicidade activa nas massacres do Iraque, Afeganistám e outros países do mundo seguem a ser encubertas.

notícias relacionadas

Ver mais especiais...